Nejčastější dotazy
Postup při nákupu a uplatnění slevy:
- Jak mám postupovat při nákupu?
-Pokud jste si vybrali zboží, doporučujeme Vám nejdříve se jednoduše zaregistrovat, ale není to podmínka. Postačí vyplnit údaje potřebné pro zaslání zboží.
-Zboží, který jste si vybrali, přidejte do košíku (vpravo nahoře).
-Můžete pokračovat v dalším nákupu nebo ihned odeslat objednávku.
-Vyberte platební metodu, způsob doručení je prostřednictvím kurýrní služby Česká pošta.
-Zboží, které je skladem Vám dodáme do 3 pracovních dnů.
- Je k nákupu nutná registrace?
Zboží si můžete objednat i bez registrace. Registrovaným zákazníkům však poskytujeme slevy v našem věrnostním programu MOTÝLKOVO.
- Jakým způsobem mohu za objednávku zaplatit?
- Na dobírku - při platbě na dobírku zaplatíte kurýrovi za zboží v hotovosti při přebírání zboží. Zboží expedujeme ihned.
- Platba převodem - Při platbě převodem na účet Vám v potvrzujícím e-mailu zašleme potřebné údaje k platbě - číslo účtu, variabilní symbol. V potvrzovacím e - mailu najdete také příslušné přílohy - proforma faktury, poučení o uplatnění práva kupujícího na odstoupení od kupní smlouvy, formulář pro odstoupení od smlouvy. Zboží expedujeme až po připsání platby na účet.
- Mohu si uplatnit slevu věrnostními body jak chci?
Ano, můžete si zvolit libovolné množství vašich sklizených věrnostních bodů - motýlků, které chcete použít jako slevu. Podmínkou však je, že musíte uhradit alespoň 50% z částky vybraného produktu.
Doručení a dodací lhůty:
- Kolik stojí doprava?
Cena dopravy v rámci ČR kurýrní službou Česká pošta 150 Kč. Při nákupu nad 3990 Kč je doprava zdarma.
- Jaká je doba dodání?
Zboží Vám dodáme do 3 pracovních dnů pokud je skladem, maximálně však do 10 - 30 dnů od závazného potvrzení objednávky.
Detail o dostupnosti zboží je uveden u produktu a platí pro daný čas.
- Co se stane, pokud budu chtít objednat produkty s různou dodací lhůtou?
V takovém případě Vám doporučujeme udělat novou objednávku, do které zadáte produkty se stejnými dodacími lhůtami. Pokud ne, bude se akceptovat nejdelší doba dodání.
- Informuje mě kurýr před doručením telefonicky?
Kurýr zná vaše údaje i telefonní číslo. Volat bude v tom případě, pokud vás na dané adrese nenajde a domluví si s vámi jiný čas a termín dodání.
- Kdy dostanu své zboží?
Zboží bude doručeno kurýrní službou Česká pošta na danou adresu v pracovních dnech mezi 8:00 - 17:00. Kurýrní služba doručuje zboží dle zadání dostupnosti u produktu. Před odesláním posíláme informační e-mail, abyste věděli, kdy můžete zásilku očekávat.
- Máte v České republice kamennou prodejnu a je možný i osobní odběr?
Ne, jsme jen internetový obchod, není možný osobní odběr.
- Může zboží převzít i osoba, která není adresátem?
Ano, vaši zásilku může převzít také Vámi pověřená osoba, stačí oznámit kurýrovi, kdo zásilku přebere.
- Bude mi dodána faktura při doručení?
Ano, faktura je přibalena stále se zbožím.
Záruka a reklamace:
- Jaká je záruka zboží?
Záruka pro veškeré zboží je 24 měsíců od data prodeje.
- Jak můžu zboží reklamovat?
Při reklamaci se řiďte reklamačními podmínkami.
Další dotazy můžete zasílat na e-mail:
senzahracky@senzahracky.cz
Vaše dotazy řešíme ihned, budeme se Vám tedy snažit odpověď co nejdříve.