Nejčastější dotazy

Nejčastější dotazy

 

Postup při nákupu a uplatnění slevy:

  • Jak mám postupovat při nákupu?

-Pokud jste si vybrali zboží, doporučujeme Vám nejdříve se jednoduše zaregistrovat, ale není to podmínka. Postačí vyplnit údaje potřebné pro zaslání zboží.

-Zboží, který jste si vybrali, přidejte do košíku (vpravo nahoře).

-Můžete pokračovat v dalším nákupu nebo ihned odeslat objednávku.

-Vyberte platební metodu, způsob doručení je prostřednictvím kurýrní služby Česká pošta.

-Zboží, které je skladem Vám dodáme do 3 pracovních dnů.

 

  • Je k nákupu nutná registrace?

Zboží si můžete objednat i bez registrace. Registrovaným zákazníkům však poskytujeme slevy v našem věrnostním programu MOTÝLKOVO.
 

  • Jakým způsobem mohu za objednávku zaplatit?

- Na dobírku - při platbě na dobírku zaplatíte kurýrovi za zboží v hotovosti při přebírání zboží. Zboží expedujeme ihned.

- Platba převodem - Při platbě převodem na účet Vám v potvrzujícím e-mailu zašleme potřebné údaje k platbě - číslo účtu, variabilní symbol. V potvrzovacím e - mailu najdete také příslušné přílohy - proforma faktury, poučení o uplatnění práva kupujícího na odstoupení od kupní smlouvy, formulář pro odstoupení od smlouvy. Zboží expedujeme až po připsání platby na účet.

 

  • Mohu si uplatnit slevu věrnostními body jak chci?

Ano, můžete si zvolit libovolné množství vašich sklizených věrnostních bodů - motýlků, které chcete použít jako slevu. Podmínkou však je, že musíte uhradit alespoň 50% z částky vybraného produktu.

Doručení a dodací lhůty
:

  • Kolik stojí doprava?

Cena dopravy v rámci ČR kurýrní službou Česká pošta 150 Kč. Při nákupu nad 3990 Kč je doprava zdarma.
 

  • Jaká je doba dodání?

Zboží Vám dodáme do 3 pracovních dnů pokud je skladem, maximálně však do 10 - 30 dnů od závazného potvrzení objednávky.
Detail o dostupnosti zboží je uveden u produktu a platí pro daný čas.

 

  • Co se stane, pokud budu chtít objednat produkty s různou dodací lhůtou?

V takovém případě Vám doporučujeme udělat novou objednávku, do které zadáte produkty se stejnými dodacími lhůtami. Pokud ne, bude se akceptovat nejdelší doba dodání.
 

  • Informuje kurýr před doručením telefonicky?

Kurýr zná vaše údaje i telefonní číslo. Volat bude v tom případě, pokud vás na dané adrese nenajde a domluví si s vámi jiný čas a termín dodání.
 

  • Kdy dostanu své zboží?

Zboží bude doručeno kurýrní službou Česká pošta na danou adresu v pracovních dnech mezi 8:00 - 17:00. Kurýrní služba doručuje zboží dle zadání dostupnosti u produktu. Před odesláním posíláme informační e-mail, abyste věděli, kdy můžete zásilku očekávat.
 

  • Máte v České republice kamennou prodejnu a je možný i osobní odběr?

Ne, jsme jen internetový obchod, není možný osobní odběr.
 

  • Může zboží převzít i osoba, která není adresátem?

Ano, vaši zásilku může převzít také Vámi pověřená osoba, stačí oznámit kurýrovi, kdo zásilku přebere.
 

  • Bude mi dodána faktura při doručení?

Ano, faktura je přibalena stále se zbožím.

Záruka a reklamace:

  • Jaká je záruka zboží?

Záruka pro veškeré zboží je 24 měsíců od data prodeje.

  • Jak můžu zboží reklamovat?

Při reklamaci se řiďte reklamačními podmínkami.

Další dotazy můžete zasílat na e-mail:
senzahracky@senzahracky.cz

Vaše dotazy řešíme ihned, budeme se Vám tedy snažit odpověď co nejdříve.