Reklamační formulář si můžete stáhnout ZDE.
Reklamační podmínky
1. Všeobecné ustanovení a vymezení pojmů
Tento reklamační řád byl zpracovaný dle Občanského zákoníku v znění pozdějších předpisů (dále jen „Zákon“) a vztahuje se na spotřební zboží (dále jen „Zboží“) u kterého jsou v záruční době uplatňována práva kupujícího z odpovědnosti na chyby (dále jen „Reklamace“).
„Prodávající“ je:
obchodní společnost NOMILAND s.r.o. se sídlem Vřesinská 828, 742 83 Klimkovice, IČ: 268 75 853, zapsána v obchodním rejstříku vedeného u Krajského soudu v Ostravě oddíl C, vložka 28925.
Společnost Nomiland provozuje internetový obchod senzahracky.cz
„Kupující“ je:
- spotřebitel (osoba, která nakupuje zboží pro osobní spotřebu a nebo pro potřebu příslušníků své domácností a
- fyzická a nebo právnická osoba – podnikatel, který s prodávajícím uzavřel smlouvu o koupi zboží.
Fyzické a právnické osoby – podnikatelé berou na vědomí, že podmínky záruky (především záruční lhůta) můžou být odlišné od podmínek záruky pro spotřebitelé a vztahy mezi Prodávajícím a Kupujícím – podnikatelem jsou upravené Obchodním zákoníkem.
2. Záruční podmínky
Pokud bylo zboží kupujícímu dodáno v poškozeném obalu, je oprávněný zásilku nepřevzít. V tomto případě zůstává zachovaný nárok Kupujícího na poskytnutí řádného plnění Prodávajícího a nebo na vrácení kupní ceny dle zvolení Kupujícího.
Pokud se vyskytnou chyby zboží v záruční lhůtě, kupující může uplatnit svou oprávněnou reklamaci.
Délka záruční lhůty je 24 měsíců, dle ustanovení zákonu. Záruční lhůta začíná plynout dnem převzetí zboží kupujícím.
V případě reklamace odešlete zboží na naši adresu Nomiland s.r.o., Vřesinská 828, 742 83 Klimkovice.
Kupující je oprávněný odstoupit od smlouvy ve všech případech stanovených Zákonem. V případě odstoupení od smlouvy se smlouva od počátku ruší a smluvní strany jsou povinné vrátit vše, co jim bylo na jejím základu poskytnuto.
3. Postup reklamace
Pokud zjistíte chybu výrobku, na kterou se vztahuje reklamace v průběhu záruční lhůty, napište nám na e-mailovou adresu reklamace@senzahracky.cz a přiložte vyplněný REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ, případně přiložte fotodokumentaci.
Prodávající vydá kupujícímu písemné potvrzení o doručení reklamace (emailem), po fyzickém obdržení zásilky k reklamaci. O způsobu vyřízení reklamace bude zákazník informován e-mailem.
Lhůta pro vyřízení reklamace je dle zákona č. 634/1992 Sb. 30 dní. Zákazníkům ale vycházíme maximálně vstříc a snažíme se reklamace řešit co nejrychleji a v jejich prospěch, pokud jsou oprávněné. Na reklamaci se můžete e-mailem i telefonicky kdykoli informovat.
Prodávajíci je povinen o reklamaci rozhodnout bez zbytečného odkladu, nejpozději do 3 dnů.
V případe uznané reklamace nese náklady na dopravu zboží k reklamaci prodávajíci.
4. Závěrečná ustanovení
V případě jakékoliv Reklamace informuje Kupující Prodávajícího o uplatnění reklamace a dohodne se s ním na nejvhodnější formě reklamačního postupu.
Tento reklamační řád nabývá účinnost 1. 8. 2014.