Vážení zákazníci, z důvodu inventury, u objednávek přijatých od 19.4.2024 bude běžet doba dodání od 29.4.2024 v závislosti na skladových zásobách. Z toho důvodu Vás prosíme o pochopení a shovívavost, jelikož skladové zásoby některých produktů mohou být neaktuální. Omlouváme se za nepříjemnosti.
Záruka začíná běžet dnem převzetí výrobku spotřebitelem. Na zboží je poskytována záruka 24 měsíců.
Nevztahuje se na vady způsobené nešetrným zacházením nebo mechanickým poškozením.
Postup v případě objednaného zboží objednatelem a jeho vrácení:
Ojednaný zboží, který vyžaduje montáž (nábytek, interiérové vybavení, hřištní elementy apod.) Je možné vrátit pouze v případě, že spotřebitel odpovídá za snížení hodnoty zboží a je povinen uhradit náklady na opravu a uvedení do původního stavu, resp. hodnotu snížení ceny zboží.
Zboží je možné vrátit max do 14 dní.
Pokud bylo zboží dodáno naší společností, je možné jej vrátit pouze v den dodání.
Nesprávně objednané zboží objednatelem, představuje:
a) Rozměrově nevyhovující nábytek, interiérové vybavení, hřištní elementy apod.
b) Nesoulad rozměrů vzájemně souvisejících nábytkových elementů, např. typ skříněk, typ dvířek, zásuvek, poliček apod.
c) Nesoulad rozměrů vzájemně souvisejících elementů z jiných nábytkových kategorií, např. přikrývky, polštáře a povlečení k nim apod.
d) Nevyhovující prostorová orientace nábytku, interiérového vybavení
e) Barevné provedení - zboží objednané objednatelem omylem v jiné barvě
Náklady na dopravu reklamovaného výrobku k nám Vám budou zpětně uhrazeny (na vyžádání) v případě uznání reklamace. Každou reklamaci vyřídíme bez zbytečného odkladu do 30 dnů.
Reklamační oddělení můžete kontaktovat emailem na reklamace@nomiland.cz